#56

Jag har just ätit frukost. Klockan är tjugo i sju (på eftermiddan). Nu är det rosa solnedgång. Jag har ont i huvet.
Jag jobbade igår och alla var ganska snälla, alla är ganska snälla vid odenplan. Eller ska vi säga, det var inga superfyllon? Hittade faktiskt inte ens en spya!

Jag har tänkt på det där ganska ofta. Det låter så roligt när folk berättar om när dom var ute och söp, när dom var och reste osv. Så blir jag avundsjuk. Sen kommer jag på, att jag inte alls tycker att sånt är roligt. Om jag hade varit med om exakt samma sak som dom så hade jag inte uppskattat det. Jag tycker mycket mera om att vara i skogen och sitta hemma och lyssna på Madicken och sticka. Varför tycker alla att det är konstigt? Det är ju det som är livet. Åh, ljuva lugn.


Hon lever livet!!

Kommentarer
Postat av: Lova

Vad har hänt med inlägg 56? Jag kan gilla båda sakerna, var ute å supa (fast under ganska städade former eftersom jag börjar bli gammal) och vara hemma å sticka. Däremot hatar jag alltid andra fulla människor, särskilt såna som skriker.

2009-09-26 @ 21:38:22
URL: http://www.baralova.se
Postat av: Anonym

whops!! ändrar till 56.. haha.

Äsch, det bästa som finns är att sticka. Bara att inse.

2009-09-27 @ 21:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0