#51

Hur kan man bli trött av att sova?

I helgen är det första helgen jag är ledig sen jag började skolan. Jag förstår inte hur jag, som gillar att ha tid över, ska jobba på helgerna, och överhuvudtaget inte hur jag kunde jobba varje helg i början. Det bara blev så, dom var lite sega på att ändra till varannan helg. Och jag tycker det var ett helvete att jobba varje helg. När ska man hinna träffa sin pojkvän som man bor tillsammans med?
Jag tycker det är konstigt att de som pluggar 100% även förväntas ha ett jobb, när jag inte tror att man förväntar sig att någon som jobbar ska jobba 125%. Jaja, nu har jag det här jobbet. Jag får pengar, vad jag nu ska ha det till. Betala av mitt feta lån kanske?
Det vore trevligt om vi kunde ha lite snyggare uniformer, lite mera sån här stil kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0