#36

Vi ska sy ett par jeans i skolan, det blir roligt även om jag sällan använder byxor. Det är jättesvårt att hitta något bra tyg, skulle helst vilja ha ett riktigt tjockt och stelt, men det finns inte. Jag hoppas på att Stoff & Stils tyg är bra, ska skicka efter tygprover. Jag tror att jag ska göra ett par hängselbyxor, typ som Freddies of Pinewoods:

Fast jag vill nog inte ha dom lika tighta över rumpan. Jag vill att dom ska se så 50-tal ut som möjligt, och då var dom lite lösare. Svårt att röra sig annars när jeanstyget på 50-talet var så styvt. Och då var det ju byxor som man skulle slita på.

Kommentarer
Postat av: Lova

AAh. Älskar hängselbyxor. Letat efter ett par vettiga hela mitt liv men de är ju alltid stora och äckliga.

2009-09-07 @ 22:25:35
URL: http://www.baralova.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0