#69

Jag hoppas jag börjar må bättre nu. Jag har inte ont så jag vill grina hela tiden längre, bara sisådär halva dagarna. Jag har laddat ner Mario och försöker spela men blir mest irriterad för att jag dör hela tiden. Jag vill köpa en handkontroll till datorn.

Jag fick en skjorta jag beställt från Tailorstore igår. De har en ganska underlig mönsterkonstruktör..
Jag köper där för att jag inte kan ha vanliga storlekar. Men de verkar inte kunna göra kläder åt folk som inte har en standardstorlek. Bystvecket är ungefär (jag har inte mätt..) 4 cm. Enligt måttlistan jag har över svenska standardstorlekar ska det vara 9,5. Varför är det bara 4? Sen så är sidsömmen HELT CRAZY. Istället för att göra fler inprovningar i midjan, (jag har smal midja) har dom svängt ut den som fan så det ser ut som att.. jag har vingar på höften, ungefär. Hur trodde dom att det skulle gå??????
Det är så synd för det vore SÅ bra om det funkar. Kan ju liksom inte köpa skjortor vanliga fall.

Kommentarer
Postat av: Lova

Gud vad konstigt det där låter. Poängen verkar ju ändå vara att man ska få en skjorta som passar.

2009-10-17 @ 14:18:05
URL: http://www.baralova.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0