#66

Nu har jag haft mjäkig feber i flera dagar känns det som, måste det vara sådär halvfisigt. Jag har inte borstat mitt hår och det är som en stor stor boll. Jag kommer nog att tappa halva när jag sätter kammen i det.
Mattias mår ännu sämre idag fast jag har mera feber än honom (yes?) så han måste gå ut med Humlan. Det är väldigt mysigt att hon kan ligga och gosa när man är sjuk, men jobbigt när båda är sjuka och ingen orkar gå ut. Dessutom orkar ingen laga mat heller. Jag tror jag ska äta lite gröt nu. Och se på Fåret Shaun. Vad är det med mig och barnprogram/böcker egentligen?

Jag gillar levis vintage clothing tjej-underkläder som kallas "el real", men de är så svåra att få tag på. De är typ kopior på 1919s modell tror jag.. Jag är nog lite sent ute. Meadow har linnet och undertröjan i svart i min storlek:


Men jag är ganska tveksam till svart? Dom finns i naturvitt också, det var det jag hade velat ha. Dessutom finns det en t-shirt också, det är den som är snyggast.. Den finns på Sivletto men den finns inte kvar i Large. Dessutom är allihop jättedyra. Vad göra, vad göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0