#81

Vi har ingenstans att bo efter den 31 december, vi kommer KANSKE att flytta till fengersfors, där jag inte har något jobb och där det inte heller finns några jobb att söka. Jag vill inte behöva söka jobb igen. Finns det något värre än att läsa jobbannonser?
Nu tog jag bara nån som exempel. "Vi söker dig som inte är rädd att ta kontakt med nya människor öga mot öga, och som har storslagna planer för dig själv, din karriär och din inkomst." Jag känner alltid att jag är tvärt emot det som står. Jag vill bara gömma mig under sängen tills allt är över.

Kommentarer
Postat av: Johanna Af Apel

Hjärtat! Åh, det finns utvägar även för oss som inte passar in i de där mallarna. Det kommer ordna sig. <3

2009-11-11 @ 20:29:26
URL: http://afapel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0