#25

Idag har varit konstig. Imorse brände jag mitt finger på vattenkokaren, sen smällde jag igen dörren på det, sen skärde jag mig på ett cornflakespaket. Jag tror inte jag kommer att kunna sticka idag, det gör så jäddra ont.
Humlan var dålig imorse, har inte velat äta så bra på ett par dagar och hon ville bara äta gräs när jag var ute med henne. Var väldigt orolig ett tag, men nu har hon ätit hundmat och slutat äta gräs.
Igår fick jag tre Vogue Knitting från 50-talet som jag köpt på Ebay.










Det finns alltid så mycket klänningar i Vogue. Visst är dom fantastiska, men det tar så jäddra lång tid. Jag håller ju faktiskt på att virka en klänning, men sen tror jag att det får vara nog. Om man inte har stora stickor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0