#23

Gosh, det var inte kul att jobba inatt. Det var alldeles för mycket folk, alldeles för mycket fyllon. Jag vet inte, det måste ha varit nån festival eller något? Jag orkade inte ens fortsätta springa ut och sätta på rulltrappan, varje gång jag gjorde det tog det några minuter sen stängde nån av den igen. En kille spottade en snus mot rutan, någon trevlig kille sa till mig att äta bajs, en tjej stod i en kvart och försökte övertala mig att låta henne kissa på golvet eftersom hon var så fruktansvärt kissnödig. (Som hon sedan gjorde.) En kille skulle planka och liksom gled ner med huvudet rakt ner i stengolvet. VARNING: försök inte planka genom att hoppa när ni är fulla, det är livsfarligt. Fullt med spya, kiss och mcdonaldsskräp. Ååå, Stockholm by night. Vad är det med sprit som får folk att bli som djur.
Såhär glad ser man ut när man har jobbat från 0015 till 0615 på en lördagsnatt och står och väntar på tåget hem:

Fuck you tunnelbanefyllon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0