#15


Tänkte sy ett par french knickers men det är svårt att hitta ett bra tyg. Jag vill helst ha fejksilke, men inte av polyester, vilket allt fejksilke verkar vara gjord av! Jag har några trosor från WKD i polyester och ibland när jag vaknar på morgon känns det som att jag har en plastpåse på mig. Jättesvettigt, men dom är ju så snygga. Annars så andas polyamid bättre, och det bästa vore kanske viskos?

Problemet med äkta silke är att det är dyrt och känsligt för tvätt. Trosor tvättas ju som bekant rätt ofta. Annars så andas det bra och känns skönt mot huden. Men om jag måste välja mellan känsligt för tvätt och plastpåsefeeling så blir väljer jag nog helldre känslig för tvätt. Sidencarlson och Simbra Siden nästa!

LouLou Loves You gör underkläder i äkta siden. 480 kr (!) för dom här fina trosorna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0